7‏/12‏/2014
الأحد, ديسمبر 07, 2014

حكاية الترم البيني ( ولا في الأحلام )



أعرفكم بنفسي انا الترم البيني

-------------------------------

قالوا عني كلام كتير لكن اكثر واحد ممكن يتكلم عني هو أنا

اسمي بيني علشان اتفرض عليا اكون بين تيرمين

اللي يقرب مني يعرفني كويس انا صحيح بأخد من اللي قبلي كل حاجة

في ناس منهم اللي قال عليا اني صعب ومنهم اللي قال سهل

لكن انا ولا صعب ولا سهل حكايتي ان اللي يعرفني كويس هيحبني كده علي بعض 



وعلشان تقرب مني هقولك تعمل ايه ؟

انا المادة معايا بــ 200 جنيه

ممكن تأخد مني لحد 3 مواد

- بس خلي بالك انا مش زي الترم العادي انا عزيز ومش بحب يكون لي شريك

هتأجلني مش هرجعلك فلوسك عافية كده

وعايز اقولك ان امتحانتي 5 ايام بس يعني ذاكر من دلوقتي

وهقولك نظامي في الأمتحانات علشان بس تعرف انا بحبك اد ايه

بص يا كبير

كود مادتك هو اللي بيحدد يوم امتحانك تعالي كده للترم الثالث

200 الرأي العام

210 تشريعات

220 تكنولوجيا اتصال

230 ترجمة 2

240 تحرير صحفي

لو عايز تمتحن كل يوم ( هتخار 3 مواد أكودها وراء بعض زي الرأي العام+ تشريعات+تكنولوجيا )

لو عايز تمتحن يوم و يوم ( هتختار 3 مواد اكودها مش وراء بعض زي الرأي العام - تكنولوجيا اتصال + تحرير صحفي ) ونظامي علي كل الترمات كده يبقي انت اللي تختار يوم امتحانك مش أنا

بس انا كل دوري اني اساعدك مش أكثر صحيح انا بيني لكن برده عندي قلب اوعي تفتكرني هأخد فلوسك علشان
 انا غالي وانت عارف ان الغالي ثمنه فيه

بس هقولك علي حاجة انا روحي فيك

وماتت الجماهير وفضل الترم البيني يحكي قصته المدهشة 

هل أعجبك الموضوع ؟

0 التعليقات:

إرسال تعليق

افضل 10 مواضيع